نوشته شده توسط : fahimeh

هتل کوثر ناب مشهد

یکی از هتل های پنج ستاره مشهد، هتل کوثر ناب مشهد واقع در بلوار امیرالمومنین است. این هتل مجلل در سال 1392 در بلوار وحدت در ساختمانی لوکس در زمینی به مساحت 3686 متر مربع با تمامی امکانات در نزدیک ترین فاصله به حرم مطهر ساخته شده است. هتل کوثر ناب مشهد در جایگاهی خوب نسبت به حرم  و مراکز خرید بنا شده و اقامتگاهی مناسب برای مسافران عزیز تور مشهد نوروز 96 میباشد.

 

kosar2.jpg

فاصله هتل تا فرودگاه و مرکز شهر : 15 دقیقه با ماشین

هتل کوثر ناب مشهد با پذیرش 24 ساعته و حضور پرسنل مجرب، با ارائه بهترین خدمات رفاهی میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 هستند و سفری خاطره انگیزی را برای میهمانان تور مشهد آرزو میکند.

 

kosar1.jpg

امکانات رفاهی هتل کوثر ناب مشهد:

پذیرش شبانه روزی میهمانان محترم تور مشهد نوروز 96، اتاق های لوکس مجهز به تمامی امکانات (یخچال - سیستم گرمایشی و سرمایشی ) و سیستم تهویه مطبوع، رستوران با ارائه ویژه ترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ با بهترین پذیرائی از زائران عزیز تور مشهد، اینترنت، خشکشوئی، TV (ماهواره)، صندوق امانات اختصاصی، فروشگاه، تاکسی سرویس برای گردشگران تور مشهد نوروز 96، اتاق بازی، بیلیارد، فوتبال دستی، فتوکپی - فکس - تبدیل ارز و ... .


بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 هتل پارس مشهد

یکی از هتل های 5 ستاره مشهد، هتل پارس مشهد است.

pars1.JPG

هتل پارس مشهد، در زمینی به وسعت پنج هکتار در بلوار وکیل آباد و تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی، در سال 1382 در ساختمانی لوکس بنا شده است. این هتل در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز تفریحی از جمله طرقبه و شاندیز و مراکز خرید ( نمایشگاه بین المللی ) واقع شده است.

فاصله هتل تا فرودگاه : حدود 25 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا حرم مطهر : 20 دقیقه با ماشین

در هتل پارس مشهد با حضور پرسنل مجرب و ارائه بهترین امکانات و خدمات 24 ساعته میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 هستند. این هتل 5 ستاره مجلل دارای 228 اتاق استاندارد و مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.

 

pars4.jpg

امکانات هتل پارس مشهد:

پذیرش شبانه روزی مسافران محترم تور مشهد نوروز 96، رستوران با بهترین غذاهای متنوع و سنتی، کافی شاپ و چایخانه، فروشگاه، پارکینگ، آتلیه عکاسی، صندوق امانات برای میهمانان تور مشهد نوروز 96، آرایشگاه، سالن همایش و جلسات، آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، زمین بازی از جمله تنیس و دارت و بیلیارد، استخر و جکوزی، سونا، باشگاه، اینترنت پر سرعت و ارائه صبحانه در اتاق زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 و ... .

هتل پارس مشهد با تمامی امکانات سفری به یاد ماندنی را برای زائران حرم مطهر امام رضا (ع) فراهم میکند.

 

pars3.jpg

 

pars2.JPG


بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد، هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: