هتل های 5 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل پارس مشهد

یکی از هتل های 5 ستاره مشهد، هتل پارس مشهد است.

 

هتل پارس مشهد، در زمینی به وسعت پنج هکتار در بلوار وکیل آباد و تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی، در سال 1382 در ساختمانی لوکس بنا شده است. این هتل در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز تفریحی از جمله طرقبه و شاندیز و مراکز خرید ( نمایشگاه بین المللی ) واقع شده است.

فاصله هتل تا فرودگاه : حدود 25 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا حرم مطهر : 20 دقیقه با ماشین

در هتل پارس مشهد با حضور پرسنل مجرب و ارائه بهترین امکانات و خدمات 24 ساعته میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 هستند. این هتل 5 ستاره مجلل دارای 228 اتاق استاندارد و مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.

 

 

امکانات هتل پارس مشهد:

پذیرش شبانه روزی مسافران محترم تور مشهد نوروز 96، رستوران با بهترین غذاهای متنوع و سنتی، کافی شاپ و چایخانه، فروشگاه، پارکینگ، آتلیه عکاسی، صندوق امانات برای میهمانان تور مشهد نوروز 96، آرایشگاه، سالن همایش و جلسات، آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، زمین بازی از جمله تنیس و دارت و بیلیارد، استخر و جکوزی، سونا، باشگاه، اینترنت پر سرعت و ارائه صبحانه در اتاق زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 و ... .

هتل پارس مشهد با تمامی امکانات سفری به یاد ماندنی را برای زائران حرم مطهر امام رضا (ع) فراهم میکند.

 

 

 

 


بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پردیسان مشهد

یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره مشهد، هتل پردیسان مشهد است.

 

هتل پردیسان مشهد لوکس با ارائه بهترین امکانات رفاهی و ورزشی میزبان مسافران عزیز تور مشهد نوروز 96 هستند. همچنین با حضور پرسنل مجرب و سرویس دهی 24 ساعته سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور مشهد نوروز 96 فراهم میکنند. این هتل با وسعت 33000 متر مربع در بزرگراه کلانتری بنا شده است. همچنین نسبت به مراکز تجاری و خرید در جایگاهی مناسب واقع شده است. از خدمات ارائه شده هتل میتوان به بلیط رایگان مجموعه آبی و تخفیف جهت بیلیارد و زمین تنیس نام برد.

 

 

امکانات رفاهی و ورزشی هتل پردیسان مشهد:

پذیرش 24 ساعته، اتاق هایی با امکانات خوب و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران با ارائه بهترین غذاهای متنوع و سنتی برای میهمانان تور مشهد نوروز 96، کافی شاپ با بهترین نوشیدنی های تازه، چایخانه، سالن کنفرانس، زمین های بازی، زمین تنیس، مراکز خرید و فروشگاه، TV (ماهواره)، آرایشگاه، صندوق امانات، بیلیارد، استخر، سونا - جکوزی، تاکسی سرویس جهت مسافران تور مشهد نوروز 96.

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: